تفاوت بین انسانی که هم اکنون هستید و کسی که قرار است پنج سال بعد باشید، در مردمی است که در این مدت با آنها معاشرت کرده و کتاب هایی است که در این زمان مطالعه خواهید کرد...


+ مریم چرا اینقدر بی رحمی؟

- من بی رحمم؟مگه چیکار کردم؟

+ نه نه!! نمیدونم چه کلمه ای بگم اخه! نمیشه توصیفت کرد معلوم نیست چطوری هستی

- تلاش نکن دختر! نمیتونی منو بشناسی!

+ اها حالا فهمیدم!! چرا به راحتی از هرچیزی میگذری؟انگار که اصلا وابسته نیستی؟ چرا میتونی؟!

- :)) اخه چرا میتونی هم شد سوال؟! :)) 

+ نخند خیلی برام عجیبه!! میخوام بدونم

- منطقم در اولویت قرار گرفته، به علاوه من برای رسیدن به اون چیزی که توی ذهنمه از هرمانعی میگذرم،از چیزی که عذابم میده میگذرم،از چیزی که برام سودی نداره دست میکشم

+ قبلا اینطوری نبودی

- خودت داری میگی قبلا ! دیگه برای خودِ خودم زندگی میکنم ، برای خودم به بقیه هرگز آسیب نمیرسونم اما تلاشی هم برای اینکه همه رو راضی نگه دارم نمیکنم 

+ ......        -........

همون جمله ای که اول نوشتم...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: