+بعد از یک هفته منو دیده با یه حالت تعجب میگه : امروز همش میخندی!!

خــب تو هم بیا در شادی من سهیم شو عزیزِ من ...

اینجا باید گریه کنی تا عادی به نظر بیای :/


+من که میگم برای اینکه آرامش داشته باشی از بعضیا هیچ چیزیو به دل نگیر!! آخه میدونی بعضیا هستن که همینقدر میفهمن  ! دست خودشون نیست!


جمله کنایه ای نیستاا!! واقعا حقیقته!  و البته بدونمخاطب ،وقتی یکی یه چیزی بهت میگه ناراحت میشی به شعور طرف فکر کن بعد ببین ارزش ناراحتی داره یا نه


(با توجه به دلخوری هایی که توی وبلاگهای دوستان پیش اومده اونم بخاطر به خود گرفتن!! و مدیر اون وب تصمیم به رفتن و حذف وبلاگ کرده :/ باید بگم این پست من مربوط به هیییییچ کس نیست! من فقط درمورد حوادث زندگیِ خودم مینویسم و اگر نصیحتی هم هست با خودمم! شما بیشتر تجربه داری:) )


+نیاز به استراحت دارم و گرسنه ام :)


+‌بالاخره بعد از یک هفته دیروز صبح و همین الان من احساس خواب الودگی کردم :) خداروشکر سالمم پس :))


+دوسیا ببخشید من بهتون سرنمیزنم،فقط وقت دارم از خجالت اونایی که میان وبم دربیام! هم لینکی ها نه متاسفانه...!بعد بهتون سر میزنم


+از هر چه بگذریم سخن دوست خوش تر است! حالا بگوحالِ دلت چطوره‌؟ :)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: