گیتی خامنه مجری نام آشنای دهه شصت اجرای برنامه دست کی بالا را از شبکه دو سیما برعهده گرفت.
]]>

به گزارش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد اولین قراردادهمکاری کارخانجات خوراک دام استان یزد با مسئول فنی منعقد شد.
]]>

براساس آمارهای رسمی اعلام شده شمار بیماران مبتلا به کرونا در قاره آفریقا افزایش یافت.
]]>

انوشیروان محسنی بندپی از لغو طرح ترافیک و تمدید دورکاری در دستگاه های اجرایی استان تهران به مدت یک هفته خبر داد.
]]>

در هفته منتهی به 9 مرداد ماه، 712 هزار و 569 تن انواع کالا به ارزش بیش از 49 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد 74 و 40 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
]]>

بانک پاسارگاد از نظر ارزش بازار چهارمین بانک بزرگ پذیرفته شده در بازار سرمایه به شمار می رود که از ابتدای سال ٣١۵ درصد بازده عاید سهامداران خود کرده است. این بانک در سه ماهه منتهی به خرداد ماه ٧٢٧ میلیارد تومان ( به ازای هر سهم 144 ریال) سود شناسایی کرده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ٧١ درصدی همراه بوده است.
]]>

رئیس جمهور لبنان به مناسبت هفتاد وپنجمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور اعلام کرد تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم.
]]>

رییس هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه ۶۰ درصد منابع بانک مسکن مرهون ایده های مرحوم رحیمی انارکی است، سه ماموریت پیش روی بانک را تشریح کرد.
]]>

گروهک تروریستی تندر در سال 1383 توسط فرود فولادوند تشکیل شد هدفش را براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد.
]]>

سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان جدید پرونده حوزه پتروشیمی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) دادگستری کل استان تهران برگزار شد.
]]>

یک مقام سازمان تامین اجتماعی جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌ بگیران این سازمان را اعلام کرد.
]]>

فرمانده انتظامی استان، شهر مذهبی قم را مرکز تولید علم و پشتوانه فکری نظام عنوان کرد و خدمت در این شهر مقدس را مایه افتخار خود دانست.
]]>

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا خبر داد.
]]>

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت طی یک روز گذشته ۲۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.
]]>

وزیر دفاع گفت: بی ‌تردید ‌رهنمودهای مدبرانه و راهگشای فرماندهی مقتدر و حکیم و حمایت ‌های بی‌دریغ دولت و مجلس شورای اسلامی ‌نقطه عطفی در تاریخ صنایع دفاعی کشور و عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در شتاب بخشیدن به این حرکت مقدس بوده است.
]]>

زلزله ۳.۷ ریشتری ظهر امروز قصرشیرین را لرزاند.
]]>

معاون بنیاد مستضعفان از واریز ۳۰۰ هزارتومان به حساب مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.
]]>

سخنگوی دولت گفت: تجربیات گذشته نشان داد که دادن قیر مجانی باعث فساد و عدم شفافیت شده است و نتیجه چندانی عاید توسعه کشور نکرده است.
]]>

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از پخش مسابقات قرآن دانش آموزان از شبکه شاد و شبکه قرآن سیما خبر داد.
]]>

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: شهروندان باید در آستانه ورود به قرن جدید به نقاط مشترک با هدف مطالبه گری برای داشتن شهر هوشمند برسند.
]]>

شماری از عناصر تکفیری داعش توسط ارتش عراق در استان نینوا شناسایی و بازداشت شدند.
]]>

 استاندار مرکزی گفت : هرگونه تجمع و گردهمایی ویژه عید غدیر در سراسر استان منتفی است و در خصوص برگزاری برنامه های ماه محرم نیز بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا هفته آتی تصمیم گیری می شود .
]]>

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در بزرگراه "بعثت" و مصدومیت موتورسوار خبر داد.
]]>

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: به کادرفنی مان اعتقاد داریم و امروز با تمام توان وارد زمین می‌شویم و بازیکنانمان تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهند گرفت.
]]>

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای، صحبت های روز گذشته مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه را تایید کرد و خواستار رفع محرومیت مدافع شایان مصلح شد.
]]>

در 15 جدال نساجی و پرسپولیس اتفاقات جذاب و جالب زیادی رخ داده است.
]]>

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کارمند شرکتی خبر داد که 120 دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی به ارزش 55 میلیارد ریال را از داخل شرکت سرقت کرده بود.
]]>

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نا ایمن بودن تمامی بیمارستان‌های اهواز به جز یک بیمارستان خبر داد.
]]>

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌ اندازی یک دستگاه تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: این دستگاه تا پایان هفته جاری وارد استان می ‌شود.
]]>

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و کشف 200 فقره سرقت خبر داد.
]]>

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 748 صفحه بعد