دکتر سروش در جایی به نقل از مولوی می گوید: مولوی دنیا را دارالمکافات می داند یا بهتر بگویم دنیای وارونه که زندگی در آن مرگ  و مرگ در آن زندگی ست. زیبایی زشتی و زشتی زیبایی ست. جنگل بیابان  و بیابان جنگل ست . دولت وصل فراق است و فراق وصل و سرگشتگی سربلندی و سربلندی سرگشتگی ...

به یاد نمی آرم هیچ نوروزی مثل امسال کار مفید کرده باشم :دی تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! اما امسال  تا به امروز کارنامه موفقی داشته ام یا حداقل نمره قبولی می گیرم .دست و پا شکسته ترجمه یک کتاب حوزه کاری خود را شروع کرده ام که اتفاق مبارکی ست و همچنین به قدر وسع سعی کردم در یکی از مباحثی که ضعیف بودم قدری خود را به روز کنم.بهتر از بیکاری ست بگمانم!

 ساعت خوابم تماما بهم ریخته به طوری که شب ها تا نیمه های 4 صبح بیدارم ..نه اینکه فکر کنید فیلم می بینم؟ نه ...همان ترجمه و کار کردن و وب گردی آن هم به صورت هدفمند و کنترل شده !

نمی دانم یا اصلا امکان ندارد که بشود بین جنبه های مختلف زندگی توازن برقرار کرد. رسیدگی به اموری که جزو تکالیف اجباری انسان نیست اما می بایست در زندگی برای شان وقت گذاشت. رسیدگی کرد..سر زد..به دیدارشان رفت و متاسفانه هر چقدر در دنیای مدرن جلوتر می رویم دچار بحران زمان می شویم! گویی 24 ساعت زمان کمی ست برای یک شبانه روز ! به خود برسی از خانواده می مانی ! به خانواده برسی از خود می مانی ! به هر دو برسی سرعت پیشرفت ات کم می شود. به هر سه برسی گویی به هیچکدام نرسیده ای ..برنامه ریزی کنی کافی ست به هزار یک و دلیل که همه می دانیم جابه جایی صورت گیرد ان وقت همه چیز از هم می پاشد و محکوم می شوی به ادمی که بدقول است.

این روزها با توجه به اینکه شغلم وابستگی شدیدی به تکنولوژی دارد از تکنولوژی می ترسم.این حجم انبوه استفاده از تکنولوژی های مختلف بدون دانستن ماهیت ان در بین تمامی اقشار جامعه نگران کننده است.خیلی هم نگران کننده !

دو سه ماهی می شود که آجر به آجر دارم دوست داشتنی هایم را به لیست خریدهام اضافه می کنم اعمم از قاب و عکس و دم پایی و ناخن گیر و هر چه که فکر کنید یک خانه نیاز دارد دارم برای طبقه خودم می خرم ! قبل از عید یک وسیله ای خریدم که اسم خاصی ندارد اما طبقه به طبقه است و در مقایس های سه تایی چهار تایی و پنج تایی در بازار وجود دارد. و هر چیزی را می توان در طبقات ان جا داد. دو تا پنج تایی و چهار تایی خریدم.

و در آخر همبشه دوست داشتم در خانه یک ازمایشگاه کوچک کاری داشته باشم که ان هم به لطف عید امسال ساخته شد. 94 ممنونم از تو !

بدرود

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: